ویزای آمریکا: اخراج بازیکن یوونتوس از اردوی تیم ملی آمریکا

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هافبک تیم فوتبال یوونتوس به علت ارتکاب یک تخلف از تیم ملی کشورش کنار گذاشته شد.

ویزای آمریکا: اخراج بازیکن یوونتوس از اردوی تیم ملی آمریکا

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، وستون مک کنی، هافبک آمریکایی تیم فوتبال یوونتوس به علت نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا در اردوی تیم ملی آمریکا، از این تیم کنار گذاشته شد.

تیم ملی آمریکا در چارچوب بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 بامداد امروز (دوشنبه) در دیداری خانگی مقابل کانادا به میدان رفت و در این بازی که مک کنی و جیو رینا را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، به تساوی یک - یک بسنده کرد. با این نتیجه آمریکایی ها با تنها 2 امتیاز از 2 بازی در رده پنجم جدول منطقه کونکاکاف قرار گرفتند.

مک کنی که در بازی قبلی آمریکایی ها مقابل السالوادور (آن بازی هم با تساوی بدون گل تمام شد) به علت تخلفش حالا ممکن است بازی بامداد پنجشنبه کشورش در خانه هندوراس را هم از دست بدهد.

او درباره علت اخراجش از تیم ملی آمریکا در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: متأسفانه من به علت تخطی از پروتکل های کرونا، بازی مقابل کانادا را از دست دادم. بابت کاری که انجام دادم متأسفم و ضمن تشویق شدید هم تیمی هایم، امیدوارم که خیلی زود دوباره به تیم برگردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1838

به "ویزای آمریکا: اخراج بازیکن یوونتوس از اردوی تیم ملی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: اخراج بازیکن یوونتوس از اردوی تیم ملی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید