اعتراض کامیونداران کانادایی به واکسیناسیون اجباری

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اولین کاروان از کامیون ها در اعتراض به دستورالعمل دولت کانادا برای واکسیناسیون اجباری رانندگان کامیون در برابر ویروس کرونا از سراسر منطقه ها مرزی راهی اتاوا شد.

اعتراض کامیونداران کانادایی به واکسیناسیون اجباری

با وجود اینکه بخشی از گروه معترضان خواهان خاتمه دادن به اجرای واکسیناسیون اجباری رانندگان کامیون و محدودیت های کرونایی معین شده هستند، انتظار می رود صد ها نفر از آن ها وارد اتاوا شوند.

بعضی از رهبران گروه های مخالف واکسیناسیون اجباری رانندگان ، خواهان اعتراض صلح آمیز هستند، اما در بیانیه هایی که بعضی افراد مرتبط با این گروه ها منتشر نموده اند، تهدید به خشونت هم دیده می گردد.

رانندگان کامیون بخشی از اعتراض ها به قانون تازهی هستند که از 15 ژانویه اجرایی شده است. در قانون تازه از رانندگانی که وارد کانادا می شوند خواسته شده بطور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند. آمریکا نیز الزامات مشابه ای را برای ورود رانندگان کامیون به این کشور در دستور کار قرار داده است.

رئیس پلیس کانادا می گوید از آنجایی که ممکن است بعضی افراط گرایان، گروه های وابسته به راست گرایان و گروه های هوادار فزونی نژادی سفید پوستان به جمع کاروان کامیون داران معترض بپیوندند، نگرانی هایی درباره تظاهرات های موازی با تظاهرات رانندگان کامیون در کانادا وجود دارد.

دولت کانادا مستثنی قرار دادن رانندگان کامیون از دریافت واکسن کرونا را متوقف نموده است که این بدان معناست رانندگان کامیون کانادایی ضروری است قبل از تردد در این کشور، به منطور جلوگیری از قرنطینه دو هفته ای و انجام آزمایش کرونایی پیش از ورود به خاک کانادا، بطور کامل واکسن کرونا دریافت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2104

به "اعتراض کامیونداران کانادایی به واکسیناسیون اجباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کامیونداران کانادایی به واکسیناسیون اجباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید