با این 4 ماسک، از شر موخوره خلاص شوید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، موخوره یکی از شایعترین اتفاقاتی است که ممکن است سلامت و زیبایی موها را به خطر بیندازد. در ادامه این مطلب با روش هایی برای پیشگیری از موخوره آاشنا خواهید شد.

با این 4 ماسک، از شر موخوره خلاص شوید

ماسک تخم مرغ

ابتدا موها را بشویید و زرده تخم مرغ را با دو یا سه قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق عسل مخلوط کنید. این ماسک را روی موهای مرطوب بمالید و 30 دقیقه صبر کنید سپس آن را با شامپو بشویید.

روش دیگر: یک عدد تخم مرغ را با یک قاشق چای خوری روغن بادام مخلوط کنیدو این ماسک را روی موهای خشک بمالید. 20 تا 30 دقیقه صبر و سپس موها را شامپو کنید.

ماسک با سس مایونز

موها را خیس کنید و با حوله آب اضافی آن را بگیرید، نیم پیمانه سس مایونز را روی موها بمالید و دست کم 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس موها را بشویید و شامپو کنید. یک یا دو بار در هفته این کار را تکرار کنید.

توجه: موها ممکن است تا روز بعد از استفاده از سس مایونز بوی بد بدهند.

ماسک آب پیاز و عسل

عسل را به یک فنجان آب پیاز اضافه کنید. مخلوط تهیه شده را روی پوست سر و قسمت های پایینی موهایتان بزنید. بگذارید 30 دقیقه روی مو باقی بماند و در نهایت با شامپوی ملایم و فاقد سولفات بشویید و نرم کننده مصرف کنید. شما می توانید یک بار در هفته از این ترکیب استفاده کنید.

چای بابونه

چند کیسه چای بابونه را بجوشانید. بگذارید برای 5 تا 10 دقیقه دم بکشد سپس منتظر بمانید تا کاملا سرد و خنک شود. با استفاده از این چای، مو های خود را شست و شو دهید. برای دریافت بهترین نتیجه می توانید یک تا دو مرتبه در هفته این کار را انجام دهید.

منبع: سلامت نیوز

منبع: همگردی
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 713

به "با این 4 ماسک، از شر موخوره خلاص شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 4 ماسک، از شر موخوره خلاص شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید