بدهی مالیاتی رحمتی برای شهر خودرو دردسرساز شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیر تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص بدهی مالیاتی شهر خودرو که از سوی باشگاه استقلال پرداخت نشده توضیحاتی داد.

بدهی مالیاتی رحمتی برای شهر خودرو دردسرساز شد

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس به نقل از باشگاه شهرخودرو، مجتبی سرآسیایی، مدیر تیم فوتبال شهر خودرودر مورد بدهی باشگاه استقلال به سید مهدی رحمتی که سبب شده علاوه بر ممنوع الخروج شدن، حساب های این بازیکن هم مسدود گردد، گفت: می خواهیم به اردوی خارجی برویم و در کوششیم تا هرچه زودتر مشکل مربوط به مهدی رحمتی را حل کنیم. اگر این مشکل حل نگردد، شاید مجبور شویم به کل اردوی برون مرزی را منتفی کنیم.

وی اضافه کرد: نامه توقیف اموال رحمتی را اداره مالیات به باشگاه زده، مالیاتی که استقلال متعهد شده پرداخت کند. امروز علاوه بر مهدی رحمتی، شهرخودرو نیز دچار مشکل بزرگی شده و از استقلالی ها می خواهیم در همین روزها، مسئله را حل نمایند تا مسئله ای بین دو باشگاه به وجود نیاید.

مدیر تیم شهرخودرو خراسان گفت: ابداً دوست نداریم شرایط به شکلی پیش رود که مجوز حرفه ای استقلال دستخوش مسائلی گردد و AFC روی آن حساس گردد، اما باید به شهرخودرو حق بدهید که اگر همکاری لازم در زمینه ممنوع الخروجی مهدی رحمتی، با این باشگاه انجام نگیرد، به وسیله مراجع قانونی پیگیری کنیم.

سرآسیایی درباره سفر به مالزی و قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید ابتدا از حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نیز تشکر کنیم، که مقدمات سفر را در این شرایط سخت مالی برایمان فراهم کرد. برایم مایه افتخار است که به عنوان یک خراسانی برای نخستین بار، نماینده تیم این استان در بالاترین سطح آسیا باشم. گرچه در گروه سختی نیز قرار گرفته ایم، اما ابتدا باید تمام تمرکزمان را روی دو بازی مرحله پلی آف بگذاریم تا ان شاءلله به بهترین شکل از پس رقبا برآییم.

مدیر تیم شهرخودرو خراسان با اشاره به اشتباهات داوری گفت: قرار دریافت شهرخودرو در اینجای جدول به مسائل فنی مربوط نیست. گرچه در جنگی نابرابر، در حال رقابت با سایر تیم های لیگ رجحان هستیم، اما علیرغم مسائل مختلفی که هست، تک تک اعضای باشگاه، از مالکیت، تا کادرفنی و بازیکنان، همه کوشش می نمایند تا بهترین اتفاق رقم بخورد. متاسفانه اتفاقاتی خارج از مباحث فنی، در حال رخ دادن است که سبب شده اینجای جدول باشیم .

281، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 651

به "بدهی مالیاتی رحمتی برای شهر خودرو دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی مالیاتی رحمتی برای شهر خودرو دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید