تمسخر فرمانده تروریست های سنتکام توسط صنعاء

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اظهارات فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام درباره مأرب و مذاکرات یمن را به سخره گرفت.

تمسخر فرمانده تروریست های سنتکام توسط صنعاء

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به اظهارات فرمانده ژنرال کنت مکنزی فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام اخیرا بدون اشاره به کارشکنی های ائتلاف سعودی مدعی شده بود، دولت نجات ملی یمن خواهان نشستن بر سر میز مذاکره نیست و قبل از ورود به هر مذاکره می خواهد بر مأرب مسلط شود.

این اظهارت مکنزی با واکنش محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روبرو شد. وی در توییتر خود نوشت: اظهارات فرماندهی مرکزی آمریکا و مکنزی تأکید می کند آنها به دور از دنیای سیاست هستند و فقط اظهارنظر می کنند. من به تصمیم گیرندگان توصیه می کنم دلشان به حال مکنزی بسوزد و اطلاعات سیاسی درستی درباره اتفاقات منطقه و راهکار های ارائه شده در اختیار وی قرار دهند.

این اظهارات مکنزی در حالی مطرح می شود که جنبش انصارالله یمن اخیرا از موافقت با برگزاری دور جدید مذاکرات در قطر در صورت دریافت پاسخهای مثبت از سوی ائتلاف در قبال نامه تحویل داده شده از سوی هیأت عمانی خبر داد. (جزئیات بیشتر)

بنا به گزارش ها، هیأت عمانی در سفر اخیر خود به صنعاء و دیدار با رهبران جنبش انصارالله چهار مسأله را بررسی کرده است که عبارتند از: برقراری آتش بس، ورود به مذاکرات صلح با طرف های یمنی، ورود کشتی های حامل فرآورده های نفتی به بندر الحدیده سپس آغاز مذاکرات مستقیم و همچنین بازگشایی فرودگاه صنعاء.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1754

به "تمسخر فرمانده تروریست های سنتکام توسط صنعاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمسخر فرمانده تروریست های سنتکام توسط صنعاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید