خبرنگاران حاجی میرزایی: پدران شهدا اسوه های ایثار و فداکاری هستند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران- خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش گفت: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری هستند.

خبرنگاران حاجی میرزایی: پدران شهدا اسوه های ایثار و فداکاری هستند

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در پیغامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.

وی در بخشی از پیغام خود مطرح کرد: مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر شهیدان سرافراز محمدحسین و داوود فهمیده پس از سال ها صبر و بردباری و پس از یک دوره بیماری و در روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.

وی همچنین در بخشی دیگر از این پیغام آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده شهید فهمیده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

وزیر آموزش و پرورش در انتها نوشت: امید که روح بلند آن مرحوم در ایامی که مزین به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام می باشد، در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

به گزارش خبرنگاران، پدر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده پس از تحمل ماه ها بیماری، روز سه شنبه 12 فروردین به ملاقات فرزندان شهید و همسرش شتافت.حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان داوود و محمدحسین از دهم بهمن ماه سال گذشته به دلیل مسائل ریوی و اختلال تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران بستری شده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 952

به "خبرنگاران حاجی میرزایی: پدران شهدا اسوه های ایثار و فداکاری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حاجی میرزایی: پدران شهدا اسوه های ایثار و فداکاری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید