داوریچگونه به انتخابات والیبال برگشت، مخالفت وزیر ورزشکشک شد!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، وزارت ورزش در حالی امروز یکشنبه و در فاصله غیرقانونی 10 روز مانده به انتخابات فدراسیون والیبال، اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده این فدراسیون را گفت که نام افشین داوری در میان آنها دیده می گردد.

داوریچگونه به انتخابات والیبال برگشت، مخالفت وزیر ورزشکشک شد!

افشین داوری که بعد از کنار رفتن احمد ضیایی از ریاست فدراسیون والیبال سرپرستی این فدراسیون را عهده دار شد، در آخرین روز تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداها اقدام به ثبت نام کرد و همزمان استعفای خود را از سرپرستی هم گفت.

ورود داوری به انتخابات فدراسیون والیبال و استعفای وی اما با مخالفت وزیر ورزش روبرو شد. بدین ترتیب نام داوری از فهرست کاندیداهای فدراسیون والیبال خارج شد. حتی شخص افشین داوری در مصاحبهیی که با پایگاه خبری وزارت ورزش داشت، این موضوع را گفت که از نامزدی در انتخابات فدراسیون والیبال کناره گیری نموده است.

همین جریان و اینکه وزیر ورزش با استعفای افشین داوری مخالفت نموده تا او همچنان به سرپرستی در فدراسیون والیبال ادامه دارد، در گزارش خبرنگاران با عنوان سرپرستیِ زوری نوبرانه وزیر ورزش/ جدیدترین مهندسی در انتخابات! مورد نقد نهاده شد.

با همه اینها اما نام افشین داوری در فهرست کاندیداهای مورد تایید وزارت ورزش است و مسئولان این وزارتخانه از این موضوع حمایت هم می نمایند.

اسبقیان در مصاحبه با مهر: نام داوری در فهرست کاندیداها بود و مسئله ای برای انتخابات ندارد

سید محمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص دلیل این موضوع گفت: افشین داوری جزو افرادی بود که برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال نام نویسی کرد. ما هم طبق روال قانونی پرونده وی را برای آنالیز و تایید صلاحیت در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دادیم.

به دلیل مخالفت وزیر ورزش با استعفای داوری، نام او از فهرست کاندیداها خارج شده بود و اصلا قرار نبود در انتخابات شرکت داشته باشد. چطور تایید صلاحیت شده است؟ وی در پاسخ به این پرسش گفت: شما به دنبال پاسخ من هستید یا توضیحات خود! من به عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در خصوص بودن با نبودن فردی میان کاندیداها و استعفای آنها تصمیم نمی گیرم. نام او در میان کاندیداها بود و بنده همچون دیگر کاندیداها، پرونده وی را در جریان قرار دادم.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها تاکید نمود که افشین داوری هیچ مسئله ای ندارد و می تواند به عنوان یک کاندیدای تایید صلاحیت شده در انتخابات 29 آبان ماه فدراسیون والیبال شرکت کند!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 567

به "داوریچگونه به انتخابات والیبال برگشت، مخالفت وزیر ورزشکشک شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوریچگونه به انتخابات والیبال برگشت، مخالفت وزیر ورزشکشک شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید