زمینه سرمایه گذاری شستا در استان فراهم است، تسهیلات لازم برای فعال کردن واحد های راکد استان تامین گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، استاندار آذربایجان غربی گفت: زمینه سرمایه گذاری برای شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در استان فراهم است.

زمینه سرمایه گذاری شستا در استان فراهم است، تسهیلات لازم برای فعال کردن واحد های راکد استان تامین گردد

خبرنگاران ارومیه - محمدصادق معتمدیان در ملاقات با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش های مختلف، گفت: به علت عدم سرمایه گذاری مناسب شرکت های بزرگ مالی در آذربایجان غربی، اندازه عایدی مردم استان نسبت به میانگین کشور پایین است و این مسئله حضور جدی نهاد ها و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری ملی در آذربایجان غربی را دو چندان نموده است.

استاندار آذربایجان غربی می گوید: حضور و سرمایه گذاری شستا در توسعه زیرساخت ها و اشتغال پایدار در استان، آماده سازی منطقه ویژه سلماس و ایجاد زیرساخت لازم برای ایجاد بندر خشک در حوزه بسته بندی و صادرات محصولات فراوریی آذربایجان غربی بویژه سیب در یکی از شهرستان های استان، می تواند در فرایند رشد و توسعه استان و ایجاد فرصت های اشتغال برای جوانان نقش موثری ایفا نماید.

معتمدیان گفت: با توجه به وجود سه مجتمع پتروشیمی در استان، حضور جدی شستا برای سرمایه گذاری در حوزه نفت، گاز و انرژی در جهت تکمیل زنجیره فراوری مشتقات نفتی در آذربایجان غربی ضروری به نظر می رسد.

به گفته وی فعال شدن واحد های راکد و نیمه فعال تعاونی در استان می تواند در فرایند رشد و شکوفایی مالی آذربایجان غربی موثر باشد، و باید تسهیلات لازم برای فعالتر کردن واحد های تعاونی راکد و نیمه فعال در استان شد تامین گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2063

به "زمینه سرمایه گذاری شستا در استان فراهم است، تسهیلات لازم برای فعال کردن واحد های راکد استان تامین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه سرمایه گذاری شستا در استان فراهم است، تسهیلات لازم برای فعال کردن واحد های راکد استان تامین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید