سامانه های پدافند هوایی جدید یمن را بشناسید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز از چهار سامانه پدافند هوایی جدید که به گفته او با تجربه صرف یمنی ها توسعه داده شده رونمایی کرد.

سامانه های پدافند هوایی جدید یمن را بشناسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن، امروز یکشنبه از چهار سامانه جدید پدافند هوایی رونمایی کرد.

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن، این چهار سامانه شامل ثاقب 1، ثاقب 2، ثاقب 3 و فاطر 1 در جریان نمایشگاه شهید عبدالعزیز الهمهرم رونمایی شد که بر اساس تجربه صرف یمنی ها توسعه داده شده است.

به گفته مشاط، این سامانه ها برخوردار از فناوری نوین و پیشرفته و آزمایش های پیروزی داشته است و پیروز شده تعداد زیادی جنگنده یا پرنده های شناسایی جنگده را سرنگون کند.

روز شنبه (سوم اسفند) سرتیپ یحیی السریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفته بود طی روز های آینده نیرو های مسلح یمن از تعدادی از سامانه های دفاع هوایی که اخیراً وارد خدمت شده، یا طی روز های آینده وارد خدمت می گردد، رونمایی می نماید.

یمن تا به امروز ده ها پهپاد جاسوسی و شناسایی ائتلاف سعودی را در یمن ساقط نموده است. در جدیدترین مورد، بیست وپنجم بهمن ماه (15 فوریه)، ارتش یمن پیروز شد یک جنگده ترنادو عربستان سعودی را در آسمان استان الجوف ساقط کند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 846

به "سامانه های پدافند هوایی جدید یمن را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه های پدافند هوایی جدید یمن را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید