سونی از دو تلویزیون برای PS5 رونمایی کرد ، رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتز

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اگر دنبال خرید تلویزیونی هستید که سازگاری بالایی با پلی استیشن 5 داشته باشد، سونی از دو تلویزیون جدید تحت عنوان آماده برای PS5 رونمایی نموده که دقیقاً همین احتیاج را پاسخ می دهند.

سونی از دو تلویزیون برای PS5 رونمایی کرد ، رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتز

سونی تحت برنامه ای به نام آماده برای PS5 از چندین تلویزیون رونمایی نموده است. این تلویزیون ها X900H 4K HDR و Z8H 8K HDR Full Array LED TV نام داشته و در نمایشگاه CES سال جاری رونمایی شدند. سونی می گوید این محصولات در مد Game تأخیر فوق العاده کمی داشته و رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی 120 هرتزی به ارمغان می آورند.

به گفته سونی تلویزیون های برنامه آماده برای PS5 علاوه بر تأخیر بسیار کمتر نسبت به تلویزیون های رقیب، قابلیت بیدار شدن بوسیله کنترلر دوال سنس را دارند و از ریموت آنها می توان برای کنترل کردن کنسول استفاده کرد.

تلویزیون X900H با قیمت 999 دلار به بازار عرضه خواهد شد که آن را به گزینه ای مناسب برای خرید همراه با PS5 (با قیمت احتمالی 500 دلار) تبدیل می نماید. از آن سو تلویزیون Z8H با آغاز قیمت 5999 دلار به بازار عرضه شده و بنابراین گزینه مناسبی برای گیمرها نخواهد بود.

البته همانطور که می دانید تقریباً همه تلویزیون ها با پلی استیشن 5 قابل استفاده هستند و در بیشتر تلویزیون های جدید مد Game با تأخیر پایین وجود دارد. با این وجود سونی می خواهد با تلویزیون های جدید که به درگاه های HDMI 2.1 با پشتیبانی از رزولوشن 4K و ریفرش ریت 120 هرتز مجهز شده اند، سازگاری بالای آنها با کنسول های نسل بعد را نشان دهد.

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1195

به "سونی از دو تلویزیون برای PS5 رونمایی کرد ، رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از دو تلویزیون برای PS5 رونمایی کرد ، رزولوشن 4K و نرخ رفرش 120 هرتز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید