عوارض خروج مسافر در 1401: 400 هزار تومان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره عوارض خروج از کشور در سال آینده که در دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سوالاتی را ایجاد نموده، به نقل از معاون سازمان برنامه، توضیحاتی را ارائه کرد.

عوارض خروج مسافر در 1401: 400 هزار تومان

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جمع خبرنگاران در تشریح نشست این کمیسیون گفت: جزئیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه آنالیز و نمایندگان سوالات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان سوالات خود را در خصوص تاثیرات حذف ارز 4200 تومانی بر کالاهای اساسی، مقدار افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان ها، طرح های عمرانی و ... بیان نموده و به تشریح تمام جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده پرداختند.

مفتح توضیح داد: پورمحمدی در بحث عوارض خروج از کشور در سال آینده که طی دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سوالاتی را ایجاد نموده، اظهار داشت، دولت در سال 1401 مقدار عوارض خروج از کشور را همان 400 هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است و تنها علت ابهام ایجاد شده این است که تعداد مسافران را در سال آینده با توجه به نبود کرونا و افزایش مقدار مسافرت ها معین نموده و بیشتر از دو سال گذشته در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2040

به "عوارض خروج مسافر در 1401: 400 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض خروج مسافر در 1401: 400 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید