مدرسه اسلامی انقلابی مصداق عینی تحوّل بنیادین است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، در بیانیه کانون مدارس اسلامی به مناسبت 13 آبان ماه آمده است: 13 آبان، روز شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی است؛ این روز یادآور حماسه و ایثار دانش آموزان بابصیرت است که برای در هم کوبیدن استیلای شیطان بزرگ یعنی آمریکای خون آشام از جان گذشتند و برگ زرین دیگری را برای مبارزه با استکبار، استعمار و عدم کرنش در مقابل نظام سلطه رقم زدند.

مدرسه اسلامی انقلابی مصداق عینی تحوّل بنیادین است

دشمن، مهم ترین و اساسی ترین راهبرد برای آسیب رسانی به نظام اسلامی، در کنار اهرم اقتصادی، جنگ فرهنگی قرار داده است وبرای تحقق اهداف شوم خود از امپراطوری رسانه ای و از نیروهای خودفروش و وطن فروش فراری استفاده می نماید وبه خودباختگان داخلی دل بسته است.

در آستانه گرامیداشت روز عظیم 13 آبان لازم است موارد ذیل مورد توجه و تأمل قرار گیرد:

ما معلّمان به عنوان عنصرهای انقلابی در صحنه بودن را فریاد بزنیم و به آینده سازان میهن اسلامی بیاموزیم که حفظ اصول و ارزش های انقلاب وعزّت و اقتدار ملّی و پیشرفت ایران اسلامی، وظیفه اصلی ماست و برای تحقق آن باید فداکاری نمود.

به منظور استیلای نظام اسلامی، تربیت اسلامی و انقلابی نسل آینده ساز جامعه در تراز جمهوری اسلامی یک ضرورت است و برای تحقق این مهم، سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و همچنین سیاست های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان اسناد راهبردی باید مورد اهتمام قرار گیرد و کوشش مضاعف برای ترسیم نقشه عملیاتی آن معمول شود.

محور تحوّل در نظام آموزش و پرورش، معلّم است برای نقش آفرینی هرچه بهتر معلّمان عزیز و گرانقدر در سنگر تعلیم و تربیت، توجّه همه جانبه مسؤولان ذی ربط به منزلت ومعیشت آن بزرگوران لازم است.

سوء تدبیرها در مدیریت نظام سیاستگذاری و برنامه ریزی و توجّه و عنایت به دیدگاه ها و نظریه های بیگانگان و عدم توجّه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی از یک سو و همچنین سوء تفسیرها و تبیین موضوع بن بست به وسیله غافلان و وابستگان بیگانه در داخل کشور از سوی دیگر، دشمن را به نفوذ در ساختارهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی بالأخص نظام آموزشی و تربیتی امیدوار ساخته است.

لذا انتظار می رود مسؤولان و مدیریت های کشوری ضمن توجّه همه جانبه وبهره گیری از نیروهای مستعد و توانمند مؤمن، معتقد و انقلابی و به کارگیری ظرفیت های داخلی، یک بار دیگر ترفندهای شوم دشمن را خنثی کنند و به بسترسازی تعلیم و تربیت اسلامی برای مقابله برای نفوذ دشمن اهتمام بیشتری معمول دارند.

مصداق عینی تحوّل بنیادین، مدرسه اسلامی ـ انقلابی است که با توسعه آن در عرصه جامعه، بستر تربیت نسل آینده ساز کشور در تراز جمهوری اسلامی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

کانون مدارس اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در سراسر دنیا اسلام همراه با تمام همکاران فرهنگی کشور، 13 آبان 1397 را فرصت تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب وعهدی مجدد با میثاق نظام مقدس جمهوری اسلامی می شمارد و بر صیانت از ارزش های انقلاب و توسعه و پیشرفت میهن اسلامی با نگاه راهبردی به خودباوری و خوداتکایی و فراهم سازی بسترهای عزم ملّی و حمایت همه جانبه از نظام آموزش و پرورش تأکید دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 80

به "مدرسه اسلامی انقلابی مصداق عینی تحوّل بنیادین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه اسلامی انقلابی مصداق عینی تحوّل بنیادین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید