مقام های هنگ کنگی به برقراری آرامش در این دولتشهر امیدوارند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مقام های هنگ کنگی امیدوارند کاهش درگیری ها در روزهای گذشته و در زمان برگزاری انتخابات محلی بتواند به برقراری آرامش بیشتر پس از شش ماه ناآرامی یاری کند.

مقام های هنگ کنگی به برقراری آرامش در این دولتشهر امیدوارند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، امیدواری مقام های هنگ کنگی درباره برقراری آرامش در این دولتشهر در پی بازگشایی یک بزرگراه اصلی این منطقه طی امروز (چهارشنبه) اجرا شده است. این بزرگراه اوایل امروز در حالی بازگشایی شد که در نزدیکی دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ پلیس مستقر شده تا با معترضان باقی مانده مقابله کند و آنها را از آنجا متفرق سازد.

همچنین مقام های دولت چین بر ضرورت توقف خشونت ها و برقراری نظم پس از انتخابات در هنگ کنگ تاکید کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، مقام های چین یک مرکز فرماندهی بحران در شنژن، قطب تکنولوژی چین که درست هم مرز هنگ کنگ است، ایجاد نموده اند تا با اعتراضاتی که به بزرگترین چالش از زمان روی کار آمدن شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین در 2012 بدل شده، مقابله نمایند.

با وجود خوشحالی و رضایت معترضان از پیروزی در انتخابات که در آن حامیان دموکراسی پیروز شدند 86 درصد از 452 کرسی شورای منطقه ای هنگ کنگ را به دست بیاورند، اعتراضات جدیدی قرار است در روزهای آینده برگزار گردد که شامل اعتراضی با عنوان از گاز اشک آور علیه راهپیمایی بچه ها استفاده نکنید می گردد.

انتخابات اخیر با حضور بی سابقه ای از رای دهندگان برگزار گردید که به نوعی در آن به کری لام، رئیس اجرایی هنگ کنگ که حامی پکن است، یک رای عدم اعتماد داده شد.

همچنین روزنامه سینگ پائو چاپ هنگ کنگ در صفحه نخست خود و برای دومین روز متوالی خواهان استعفای کری لام شد و نوشت: برای مردم هنگ کنگ کافی است، کری لام استعفا کند.،ایسنا

بیشتر بخوانید،رئیس اجرایی هنگ کنگ به نارضایتی مردم از دولت اقرار کرد

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 514

به "مقام های هنگ کنگی به برقراری آرامش در این دولتشهر امیدوارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام های هنگ کنگی به برقراری آرامش در این دولتشهر امیدوارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید