همفکری و همدلی نخبگان مالی با مدیران، در تصمیم سازی ها بسیار موثر است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/کردستان معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار کردستان، همفکری و همدلی نخبگان مالی با مدیران در تصمیم سازی ها و ارائه راهکار برای برطرف مسائل استان را بسیار موثر دانست.

همفکری و همدلی نخبگان مالی با مدیران، در تصمیم سازی ها بسیار موثر است

خالد جعفری در سومین جلسه نشست نخبگان و سرآمدان مالی که با حضور اساتید دانشگاه، فعالان و مدیران مالی استان، برگزار گردید، این نشست را جلسه تصمیم سازی عنوان و اظهار کرد: تصمیمات و راهکار های اتخاذ شده در این جلسه، اجرایی خواهد شد.

وی در این جلسه که دستور کار آن کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات بود، کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات را یکی از شاخص های بهبود فضای کسب و کار اعلام نمود و اضافه کرد: بهبود فضای کسب و کار در جذب سرمایه گذار بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

جعفری در ادامه تاکید نمود: اگر فرهنگ مطالبه گری در بین مردم استان ترویج یابد، قطعاً هیچ کارمند نمی تواند سلیقه ای عمل کند و پاسخگویی ها تسریع خواهد شد.

معاون مالی و توسعه منابع استاندار، بیان کرد: مدیران و کارکنان ادارات باید در تصمیم گیری ها با شجاعت و شهامت عمل نمایند و دیدگاه توسعه ای داشته باشند.

جعفری اعلام نمود: قطعاً از کسانی که به مردم خدمت می نمایند حمایت می کنیم.

وی یادآور شد: در شرایط جنگ مالی که سال هاست با شدت و ضعف کم و بیش با آن مواجهیم، باید بپذیریم که حوزه اقتصاد ما متلاطم است و امروز هنر سرمایه گذار این است که از تسهیلات بانکی به خوبی استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1222

به "همفکری و همدلی نخبگان مالی با مدیران، در تصمیم سازی ها بسیار موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همفکری و همدلی نخبگان مالی با مدیران، در تصمیم سازی ها بسیار موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید