تور ارزان روسیه: واکنش روسیه به تاخیر ایران در اعلام تاریخ مذاکرات

به گزارش مجله کوروش بزرگ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در اظهاراتی به اعلام نشدن تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات وین از سوی ایران واکنش نشان داد.

تور ارزان روسیه: واکنش روسیه به تاخیر ایران در اعلام تاریخ مذاکرات

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در واکنش به خبر روزنامه تهران تایمز مبنی بر این که در پی ملاقات علی باقری معاون وزیرامور خارجه ایران با مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل، تاریخ از سرگیری مذاکرات وین به زودی اعلام خواهد شد، در صفحه توییترش نوشت: خوب است. فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا جایی که به خاطر دارم، پس از ملاقات 27 اکتبر در بروکسل، موضع طرف ایرانی معین تر بود و قصد داشت تاریخ از سرگیری مذاکرات وین را هفته آینده و نه به زودی اعلام کند.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می گردد که علی باقری پس از سفر چند روز پیش به بروکسل و رایزنی با مقامات اتحادیه اروپا در صفحه توییترش اعلام نمود مذاکرات وین از ماه نوامبر از سر گرفته خواهد شد و تاریخ دقیق آن بعدا اعلام می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1929

به "تور ارزان روسیه: واکنش روسیه به تاخیر ایران در اعلام تاریخ مذاکرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: واکنش روسیه به تاخیر ایران در اعلام تاریخ مذاکرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید