6500 درخواست مهمانی دانشجویان از سوی دانشگاه های مبدا تایید شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به موافقت دانشگاه های مبدا با 6500 درخواست میهمانی و انتقال گفت: توصیه می گردد دانشگاه های مقصد نیز با این درخواست ها موافقت نمایند.

6500 درخواست مهمانی دانشجویان از سوی دانشگاه های مبدا تایید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جاماسب نوزری، در شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها که با حضور وزیر علوم و به شیوه مجازی برگزار گردید، گفت : مصوبات کمیسیون موارد خاص مرکزی در بهمن ماه هم اکنون نیز نافذ است و دانشجویانی که پرونده آنها قبلا در شورا مطرح شده بود و مصوبه دارد می توانند از رساله یا انتها نامه خود دفاع کنند .

وی با تاکید بر استفاده از سامانه های آنلاین گفت: از اسفندماه گذشته تا کنون 73 هزار درخواست در سامانه سجاد ثبت شده است. تقویت سامانه های آنلاین با همکاری دانشگاه ها می تواند تردد های حضوری را به حداقل برساند که در شرایط امروز احتیاج اصلی کشور برای سلامت جامعه است.استفاده از سامانه سجاد می بایست در الویت دانشگاه ها باشد .

نوزری در مورد تشکیل شوراهای انضباطی در شرایط کرونا گفت: شوراهای انضباطی به پرونده های انضباطی رسیدگی کنند و با موافقت کتبی دانشجو امکان حضور مجازی دانشجو در جلسه شورای انضباطی وجود دارد ولی باید صورتجلسه کتبی تنظیم و به دبیرخانه مرکزی ارسال گردد .

وی با اشاره به موافقت دانشگاههای مبدا با 6500 درخواست میهمانی و انتقال گفت: توصیه می گردد دانشگاه های مقصد نیز با این درخواست ها موافقت کنند تا به سلامتی دانشجویان در ایام کرونا یاری کنیم. همچنین سامانه مهمانی دروس عملی نیز از امروز آغاز به کار نموده که دانشجویان ده روز وقت دارند ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1191

به "6500 درخواست مهمانی دانشجویان از سوی دانشگاه های مبدا تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6500 درخواست مهمانی دانشجویان از سوی دانشگاه های مبدا تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید