ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه ملی المپیک به ورزشکاران و مربیان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کارشناسان مراکز مختلف آموزشگاه ملی المپیک از راه دور به ورزشکاران و مربیان ملی خدمات ارائه می دهند.

ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه ملی المپیک به ورزشکاران و مربیان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت آموزشگاه ملی المپیک، نخستین جلسه شورای مدیران آموزشگاه ملی المپیک در سال 99، با حضور رضا قراخانلو برگزار گردید.

در این جلسه که تمامی مدیران مراکز آموزشگاه حضور داشتند، حاضران در مورد شرایط به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا، همچنین شرایط کاری جدید و چگونگی ارائه خدمات از راه دور مراکز آموزشگاه به قهرمانان و مربیان تیم های مختلف ورزشی در صورت طولانی شدن تعطیلات به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط پیش آمده و عدم حضور کاربران آموزشگاه در این مجموعه و چنانچه تعطیلات طولانی گردد و شرایط موجود تغییر نکند، کارشناسان مراکز مختلف آموزشگاه نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز روانشناسی ورزشی و مرکز پزشکی ورزشی، نسبت به ارائه خدمات مناسب از راه دور اقدام نمایند.

علاوه بر این در مورد استفاده از فرصت پیش آمده برای افزایش تولیدات علمی کاربردی در قالب فایل های صوتی، تصویری و مکتوب تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد کارشناسان نسبت به این تولیدات اقدام نمایند. بخش توسعه ارزش های المپیک آموزشگاه ملی المپیک (OVEP)، کلاس های آموزشی و غیر حضوری را برای معلمان و مربیان ورزشی سراسر کشور در مورد بحث توسعه ارزش های المپیک برگزار کند.

مرکز روانشناسی ورزشی آموزشگاه ملی المپیک، پیش از این و به صورت تلفنی نسبت به ارائه خدمات روانشناسی به ورزشکاران متقاضی، فعالیت های از راه دور خود را شروع نموده است.

بدیهی است آموزشگاه نیز در چارچوب سیاست های اعلام شده به وسیله کمیته ملی المپیک و منطبق با دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 965

به "ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه ملی المپیک به ورزشکاران و مربیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات از راه دور آموزشگاه ملی المپیک به ورزشکاران و مربیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید