ارتش لبنان بازگشایی مسیرهای بسته شده را شروع کرد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، پس از چند روز بسته بودن مسیرها در مناطق مختلف لبنان، ارتش این کشور از بازگشایی مسیرها از صبح امروز (چهارشنبه) به منظور حفاظت از جان شهروندان اطلاع داد.

ارتش لبنان بازگشایی مسیرهای بسته شده را شروع کرد

به نقل از سایت المیادین، ارتش لبنان گفت، یگان های ارتش این کشور به منظور حفاظت از جان شهروندان بازگشایی مسیرها را شروع نموده اند.

این تصمیم ارتش لبنان چند روز پس از بسته شدن مسیرها در تعدادی از مناطق لبنان در اعتراض به اوضاع معیشتی اتخاذ شده است.

معترضان لبنانی عصر سه شنبه مسیرهای مختلفی را در شمال این کشور به ویژه در طرابلس بستند و نیروهای امنیتی و نظامی تعدادی از مسیرهای اصلی را باز کردند.

پیشتر میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در نشست اقتصادی، اقتصادی، قضایی و امنیتی در بعبدا گفت: آنچه در جریان است انعکاسات خطرناکی بر امنیت اجتماعی و امنیت ملی دارد که می طلبد تدابیر فوری و قاطع اقتصادی، قضایی و امنیتی برای تعقیب کسانی که با لقمه نان لبنانی ها بازی می نمایند، در نظر گرفته گردد.

او گفت: آنچه درباره بستن مسیرها اتفاق می افتد از حد آزادی بیان عبور نموده و به سطح اقدامات خرابکارانه سیستماتیک با هدف ایجاد بی ثباتی رسیده است لذا نیروهای امنیتی و سازمان های نظامی باید طبق قوانین و بدون هیچ تردیدی به وظایف شان به طور کامل عمل نمایند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1579

به "ارتش لبنان بازگشایی مسیرهای بسته شده را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش لبنان بازگشایی مسیرهای بسته شده را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید