خدمات مالی در کانادا

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خدمات مالی کانادا انعطاف پذیری زیادی در پاسخ به نیازهای پولی اقتصاد نشان داده اند. برای فعالیت در کانادا , یک بانک تجاری باید به صورت جداگانه توسط دولت فدرال اجاره شود. اغلب فعالیت های عادی بانک مرکزی توسط بانک کانادا برآورده می شوند که استقلال قابل توجهی در تعیین سیاست پولی دارد.

خدمات مالی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

واحد پول رسمی دلار کانادا است که توسط بانک کانادا طراحی و توزیع شده است. بانک ملی سیاست های پولی خود را از طریق روابط خود با بانک های بزرگ اجاره کشور که به شدت توسعه یافته و مرکز سیستم مالی است , اجرا می کند. موسسات مالی دیگر - برای مثال , اتحادیه های اعتباری , بانک های پس انداز استانی , و اعتماد و وام های رهنی به طور فزاینده ترکیب شده اند. با این حال , بانک های بزرگ , که نسبتا ً از کنترل در فعالیت های مربوط به ارز خارجی آزاد هستند , همچنان موسسات مالی اصلی باقی مانده اند.

کانادا تبادلات سهام در مونترال , تورنتو , و وینی داشت. نفوذ گسترده بین بورس اوراق بهادار کانادا و کانادا وجود دارد. در بازار اوراق قرضه , نقش استقراض بخش دولتی به طور سنتی غالب بوده است. درجه مالکیت خارجی صنعت کانادا بسیار بالاست , به اندازه نیمی از بخش منابع اولیه (به جز کشاورزی) و تولید. بزرگ ترین بخش سرمایه گذاری خارجی از ایالات متحده است.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 772

به "خدمات مالی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات مالی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید