رزم حسینی مشاور معاون اول رئیس جمهور شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، وزیر سابق صمت، مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور پروژه های انتقال آب از دریا شد.

رزم حسینی مشاور معاون اول رئیس جمهور شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد مخبر با صدور حکمی، علیرضا رزم حسینی وزیر سابق صمت دولت دوازدهم را به عنوان مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور پروژه های انتقال آب از دریا منصوب کرد.

متن حکم او بدین توضیح است:

جناب آقای علیرضا رزم حسینی

تجربه جهانی و پیروز اجرای پروژه های بزرگ موید لزوم پیش بینی ساز و کار مناسب و متناسب با آنهاست. نظر به شرایط اقلیمی فعلی و پیش بینی شده آینده و احتیاج مبرم کشور به منابع پایدار آبی و با توجه به اجرای پیروزیت آمیز خط انتقال آب از خلیج فارس به منطقه ها مرکزی کشور و لزوم توسعه خطوط دیگر و بهره مندی هر چه بیشتر دیگر نقاط کشور و با توجه به تایید و تاکید ریاست محترم جمهوری بر این امر و پیش بینی آن در اسناد و قوانین بالادستی و با عنایت به سابقه و تجربه ممتد جنابعالی در ایجاد هم افزایی بین تمامی ارکان کشور بدینوسیله جناب عالی را به سمت مشاور خود در امور پروژه های انتقال آب از دریا به نقاط احتیاجمند کشور، منصوب می نمایم.

انتظار می رود با بهره گیری از تمامی خبرگان و ظرفیت های کشور این مأموریت بزرگ را با تمشیت امور شرکت ها و بنگاه های بزرگ مالی به نمایندگی از سهامداران بخش دولتی با جدیت دنبال نمائید.

بدیهی است در اجرای مأموریت پیش گفته که جزو اولویت های دولت سیزدهم می باشد تمامی وزارتخانه ها، سازمان های مستقل و معاونین رئیس جمهور و شرکت ها و بنگاه های مالی کشور نهایت همکاری و معاضدت را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1898

به "رزم حسینی مشاور معاون اول رئیس جمهور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزم حسینی مشاور معاون اول رئیس جمهور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید