شرکت هفت تپه با گزارش وزارت کار به شرکت صنایع نیشکر واگذار شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران (پانا) - معاون مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با پیگیری های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بازدیدهای میدانی و ارائه گزارش هیات اعزامی این وزارتخانه به هیات دولت مبنی بر واگذاری شرکت هفته تپه، شرایط این شرکت معین تکلیف و به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شد.

شرکت هفت تپه با گزارش وزارت کار به شرکت صنایع نیشکر واگذار شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد خانی نوذری گفت: در پی پیشنهاد مطرح شده در هیات دولت برای ساماندهی و مشخص تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه و ضرورت ایفای نقش اساسی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در امر واگذاری ها، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت امور مالی این وزارتخانه را مامور پیگیری این موضوع کرد .

معاون مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ارزیابی کامل و بازدیدهای میدانی تیم مالی وزارتخانه از شرایط و شرایط شرکت هفت تپه گفت: آنالیز های دقیق و ارزیابی های ما از شرایط بغرنج و سخت این مجموعه در نهایت ما را به این نتیجه رساند که این شرکت باید به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار گردد.

وی توضیح داد: بر همین اساس، در نشست عصر دیروز با معاون اول رئیس جمهور و وزاری مربوطه و ارائه گزارش مبسوطی، از واگذاری هفت تپه دفاع کردیم.

خانی نوذری، تعویق حقوق کارکنان شرکت هفت تپه، عدم پرداخت حق بیمه و قطع شدن بیمه های تامین اجتماعی و درمان از ابتدای مهر ماه را از جمله مسائل کشت و صنعت هفت تپه اسم کرد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده و مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی، کوشش شد، بدون واریز مبلغی، حق بیمه های کارگران به مدت دو ماه تمدید گردد و تا سرانجام آبان ماه، بیمه های درمان این افراد معتبر باشد.

خانی نوذری، نقش این وزارتخانه را در فرایند واگذاری و حل مسائل هفت تپه موثر خواند و گفت: قبل از اینکه اقدام در هیات دولت به نتیجه و جمع بندی برسد، وزارتخانه سهم بزرگی در حل خدمات درمانی و تسهیل و مسائل آن داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1891

به "شرکت هفت تپه با گزارش وزارت کار به شرکت صنایع نیشکر واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت هفت تپه با گزارش وزارت کار به شرکت صنایع نیشکر واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید