شبکه 30 هزار نفری حامیان ایتام و محسنین در بوشهر

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران/بوشهر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: پویش من هم یک حامی هستم به منظور جذب 6 هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان پیگیری می کنیم که تا کنون 30 هزار نفر در شبکه حامی ایتام و محسنین استان حضور دارند.

شبکه 30 هزار نفری حامیان ایتام و محسنین در بوشهر

احمد لطفی ظهر امروز شنبه 6 اردیبهشت 99 در نشست با خبرنگاران گفت: تعداد 90 هزار نفر شامل حدود 12 درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند. این تعداد نفرات به شکل مددجویان طرح شهید رجایی، تبصره 14 و زنان بی سرپرست از خدمات این نهاد در بخش های مختلف مستمری، اشتغال، احداث مسکن، حمایت های دانش آموزی و دانشجویی، جهیزیه و درمان بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: پویش من هم یک حامی هستم را به منظور جذب 6 هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان پیگیری می کنیم که تا کنون 30 هزار نفر در شبکه حامی ایتام و محسنین استان حضور دارند.

این مسئول اظهار کرد: در سال گذشته حامیان ایتام و فرزندان محسنین (افراد داری بدسرپرست) 19 میلیارد تومان به فرزندان یتیم تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر یاری نموده اند که به شکل مستقیم به حساب های این افراد واریز شده است.

لطفی اعلام نمود: هم استانی های خیر می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 8877 ستاره 077 ستاره 1 مربع به شکل آنلاین یاری های خود را به خانواده تحت پوشش ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تاکید نمود: برای حمایت از خانواده هایی که با شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند، ستاد ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد شکل گرفت. با توجه به اینکه امکان حضور مددجویان به شکل جمعی برای اطعام غذای گرم وجود ندارد، 50 آشپزخانه ثابت در سطح استان برای طبخ غذای گرم راه اندازی نموده ایم که در طول ماه مبارک رمضان، روزانه 15 هزار غذا با شرایط کاملا بهداشتی طبخ و به شکل خانه به خانه توزیع می گردد.

وی توضیح داد: تا به امروز 35 هزار خانواده که تحت پوشش کمیته امداد نبوده اند اما بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مسائل مالی و معیشتی شده اند شناسایی شده و به ازا هر خانواده مبالغی بین 200 تا 600 هزار تومان پرداخت می گردد.

این مسئول اعلام نمود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، 40 هزار سبد غذایی به ارزش 8 میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان بین تمامی خانواده های تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر توزیع می گردد.

احمد لطفی یادآور شد: تا به امروز 25 هزار سبد غذایی به ارزش 200 هزار تومان بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1017

به "شبکه 30 هزار نفری حامیان ایتام و محسنین در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه 30 هزار نفری حامیان ایتام و محسنین در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید