عرضه کیسه پلاستیکی در نانوایی های گرگان ممنوع!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، فرماندار شهرستان گرگان، عرضه پلاستیک برای حمل نان در نانوایی ها را ممنون بیان کرد و گفت: با توجه به تاییدیه بهداشت و استفاده از کیسه های پارچه ای با مهر تایید شورای آرد و نان فرمانداری و هماهنگی اتحادیه خبازان، مردم در جهت عدم استفاده از پلاستیک در نانوایی ها همکاری لازم را داشته باشند.

عرضه کیسه پلاستیکی در نانوایی های گرگان ممنوع!

به گزارش خبرنگاران، محمد حمیدی در جلسه کارگروه آرد و نان گرگان اظهار کرد: کسانی که تمایل به عرضه کیسه پارچه ای برای استفاده در نانوایی ها را دارند به اتحادیه خبازان مراجعه تا پس از آنالیز کیفیت و قیمت، کیسه در اختیار نانوایی ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش آموزش و مهارت کارگران خبازی ها، توضیح داد: کارگران نانوایی ها جهت فراوری نان مرغوب و با کیفیت برای مردم، آموزش های لازم را خواهند دید.

حمیدی در ادامه گفت: طی یک ماهه گذشته 180 مورد بازرسی جهت نظارت بر کیفیت آرد مصرفی، پیگیری رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح نانوایی ها، نظارت بر فراوری آرد مرغوب توسط کارخانجات، کنترل کیفیت و کمیت نان عرضه شده توسط تیم تنظیم بازار انجام گرفت.

فرماندار گرگان اضافه کرد: در راستای آماده سازی آرد و دستیابی به کیفیت مطلوب، وجود دستگاه الک آرد در نانوایی های مرکز استان اجباری بوده و این موضوع مد نظر بازرسین قرار گیرد.

حمیدی اعلام نمود: خبازی ها برای عرضه نان سبوسدار از سبوس های دارای ارزش غذایی و پروانه ساخت استفاده نمایند و نشانه استاندارد و مشخصات محصول روی کیسه های آرد توسط کارخانه فراوریی درج شده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 296

به "عرضه کیسه پلاستیکی در نانوایی های گرگان ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کیسه پلاستیکی در نانوایی های گرگان ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید