فراخوان بورسیه کارشناسی ارشد و دکتری سازمان فضایی اپسکو منتشر شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فضایی ایران، با توجه به مشارکت دانشگاه NPU کشور چین (Northwestern Polytechnical University) در برنامه مشترک بورسیه اپسکو و شورای بورسیه چین، سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو) نسبت به ارسال اطلاعیه اعطای بورسیه در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با عناوین APSCO-NPU-Master Program-2020 و APSCO-NPU-PhD Program-2020 اقدام نموده است.

فراخوان بورسیه کارشناسی ارشد و دکتری سازمان فضایی اپسکو منتشر شد

آخرین مهلت ارسال درخواست به همراه تصویر کلیه مدارک درخواستی 15 دی ماه 98 اعلام شده و تاریخ مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. بر این اساس باید تمامی مدارک مورد احتیاج به صورت فرمت pdf با رعایت کدگذاری به نشانی پست الکترونیکی سازمان فضایی ایران isacircisa.ir ارسال گردد.

سهمیه کشوری این طرح برای معرفی متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد، حداکثر سه نفر و در مقطع دکتری حداکثر 2 نفر اعلام شده است و جمعا سقف سهمیه کشور، حداکثر 4 نفر در هردو مقطع و در تمامی گرایش ها خواهد بود.

تابعیت رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران، شرط سنی حداکثر 40 سال برای دکتری و حداکثر 35 سال برای کارشناسی ارشد، تسلط کامل به زبان انگلیسی (مدارک معتبر بین المللی زبان موردنظر شورای بورسیه چین)، در اختیار داشتن گذرنامه عادی و نداشتن منع قانونی برای خروج از کشور، داشتن زمینه مرتبط آموزشی، پژوهشی یا صنعتی در حوزه فناوری فضایی و قبولی در مصاحبه سازمان فضایی ایران، اپسکو و دانشگاه NPU از جمله شرایط عمومی است که متقاضیان بورسیه های کارشناسی ارشد و دکتری اپسکو-2020 در نظر گرفته شده است.

یاری هزینه تحصیلی برای شهریه دانشگاه NPU در مقطع دکتری ماهیانه 3500 یوان و در مقطع کارشناسی ارشد ماهیانه 3000 یوان درنظر گرفته شده است.

مدت تحصیل نیز برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد 2.5 سال و دانشجویان دوره دکترا، 4 سال خواهد بود.

گرایشها، فرم درخواست بورسیه کارشناسی ارشد و دکترای اپسکو، شرایط تخصصی و مراحل درخواست برای متقاضیان در سایت سازمان فضایی ایران قرار داده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 629

به "فراخوان بورسیه کارشناسی ارشد و دکتری سازمان فضایی اپسکو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان بورسیه کارشناسی ارشد و دکتری سازمان فضایی اپسکو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید