وزیر دفاع آلمان به رفتار روسیه برای توجیه هزینه کرد نظامی اشاره نمود

به گزارش مجله کوروش بزرگ، وزیر دفاع آلمان در مصاحبه ای گفت، این کشور باید به شکلی مناسب روی امنیت خودش سرمایه گذاری کند تا بتواند به طور موثر با چالش ها به ویژه مواردی که از جانب روسیه پیش می آید، برخورد کند.

وزیر دفاع آلمان به رفتار روسیه برای توجیه هزینه کرد نظامی اشاره نمود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آنگرت کرامپ-کارن باوئر، وزیر دفاع آلمان شنبه در مصاحبه با گروه رسانه ای آران دی گفت که هزینه کرد نظامی بالاتر به تامین منافع امنیتی آلمان یاری می نماید و هرگز به معنای انجام لطفی در حق ایالات متحده نیست.

این وزیر آلمان همچنین با اشاره گفت: ما باید مراقب امنیت خودمان باشیم. چالش ها رو به افزایش هستند؛ با فناوری های جدید، به شکل تهدیدهای عوامل دولتی و غیردولتی و همچنین در سطح منطقه ای. به عنوان مثال، به رفتار روسیه توجه کنید. به چالش های مرتبط با رویارویی سیستماتیک با چین هم اشاره می کنم. اما تهدید عوامل دولتی و غیر دولتی احتمالا بزرگترین آن هاست.

وزیر دفاع آلمان اضافه کرد: زیرا این درباره حملاتی است که همچنین از داخل صورت می گیرد. به خصوص آلمان اغلب در کانون حملاتی است که ممکن است به روسیه مرتبط باشند. اگر ما بخواهیم در محیطی امن و شکوفا زندگی کنیم، باید روی امنیت خودمان سرمایه گذاری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کشورهای غربی غالبا روسیه را به مداخله در امور داخلی خودشان متهم می نمایند، ادعایی که قاطعانه از سوی روسیه به عنوان امری بی اساس رد می گردد. براساس گفته های سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، ناتو از تهدید ادعایی مسکو برای توجیه تقویت نظامی خودش در نزدیکی مرزهای این کشور و تحریف توجه افکار عمومی از مسائل داخلی سوءاستفاده می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1618

به "وزیر دفاع آلمان به رفتار روسیه برای توجیه هزینه کرد نظامی اشاره نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آلمان به رفتار روسیه برای توجیه هزینه کرد نظامی اشاره نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید