گزارش توئیتری ظریف از سفرش به اندونزی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، وزیر امور خارجه در گزارشی توئیتری درباره سفرش به اندونزی و رایزنی با مقامات این کشور نوشت: از اندونزی برای حمایت ارزشمندش در شورای امنیت سازمان ملل در زمانی که رژیم ترامپ درصدد زیر سؤال بردن حقوق بین الملل بود، قدردانی کردم.

گزارش توئیتری ظریف از سفرش به اندونزی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور ملاقات و گفت و گو با مقامات اندونزی در جاکارتا حضور دارد، امشب در گزارشی توئیتری درباره این سفر نوشت: خرسندم که برای گفت و گو با رئیس جمهور ویدودو و وزیر امور خارجه رتنو مرسودی در مورد ارتقای روابط دوجانبه و هماهنگی نزدیک درباره موضوعات منطقه ای و جهانی، مجددا به جاکارتا بازگشته ام.

وی اضافه نمود: از اندونزی برای حمایت ارزشمندش در شورای امنیت سازمان ملل در زمانی که رژیم ترامپ درصدد زیر سؤال بردن حقوق بین الملل بود، قدردانی کردم.

به گزارش فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این از سفر ظریف به اندونزی اطلاع داد. ظریف در مدت حضورش در اندونزی با وزیر خارجه و رئیس جمهور این کشور ملاقات و گفت و گو کرد.

رئیس جمهور اندونزی در ملاقات ظریف با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط مالی ایران و اندونزی بر رایزنی دو کشور در راستای تحقق این ظرفیت و افزایش روابط تجاری فیمابین تاکید نمود. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1695

به "گزارش توئیتری ظریف از سفرش به اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش توئیتری ظریف از سفرش به اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید