درخواست مشاور تجاری کاخ سفید برای تعرفه های تنبیهی علیه چین

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ناوارو در مصاحبه با شبکه خبری CNBC گفت: این لایحه خطاب به چین است. سوال درباره تنبیه و مجازات نیست بلکه درباره این مساله است که چین مسئولیت را قبول کند. آنها خسارات زیادی به دنیا وارد نموده اند که هنوز هم ادامه دارد.

درخواست مشاور تجاری کاخ سفید برای تعرفه های تنبیهی علیه چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مدیر سیاستگذاری تجاری کاخ سفید حمایت خود را از اعمال تعرفه ها علیه چین اعلام نموده و مدعی شده که پکن باید مسئولیت شیوع ویروس کرونا را که در سال گذشته میلادی شروع شد، بپذیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این صحبت ها از سوی پیتر ناوارو، مدیر سیاستگذاری تجاری کاخ سفید در حالی مطرح شده که آمریکا و چین وعده داده اند فاز دوم توافق تجاری را پیش ببرند.

ناوارو در مصاحبه با شبکه خبری CNBC گفت: این لایحه خطاب به چین است. سوال درباره تنبیه و مجازات نیست بلکه درباره این مساله است که چین مسئولیت را قبول کند. آنها خسارات زیادی به دنیا وارد نموده اند که هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قدرتمندترین و زیباترین اقتصاد در دنیا را در سه سال گذشته در کشور ایجاد کرد و حزب کمونیست چین ظرف 60 روز آن را نابود کرد.

در همین حال، کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت: جمهوری خواستار در کنگره یک نیروی ویژه موازی برای رسیدگی به امور چین ایجاد نموده اند تا به آنالیز مسائل گسترده تر مرتبط با چین شامل تاثیر عملیات هدف قرار دادن آمریکا، تهدید مالی علیه دولت ما و متحدان ما، کوشش هایی در راستای دستیابی به فناوری و نقش چین در منشا و گسترس ویروس کرونا بپردازد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1052

به "درخواست مشاور تجاری کاخ سفید برای تعرفه های تنبیهی علیه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مشاور تجاری کاخ سفید برای تعرفه های تنبیهی علیه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید